Sunday, August 5, 2012

K.E.C.E.W.A


Ya Allah semoga apa yang berlaku ini terselit hikmanya ya Allah. Aku berharap sangat..
Maafkan aku kerana ada perasaan ini

Hampir semalaman aku berfikir dan memunajatkan diri tanpa bertanya pendapat orang lain
Apa yang aku dapat dan apa yang aku tak dapat
Apa yang aku terima dan apa yang aku tak terima
Apa yang dipanggil rezeki dan apa yang dipanggil bukan rezeki

Aku akui perasaan aku kacau
Fikiran aku bercelaru
Macam-macam yang bermain dalam kepala otak
Semua yang aku buat tak jadi
Ahh... aku kena mengadu pada yang Esa

Satu suara menyentuh dilubuk hati
Mungkin suara iman aku sendiri
Redha dengan apa yang ada
Syukur dengan apa yag diterima
Bakar rasa iri hati , cemburu & berperangsaka buruk
Positif lah dalam hidup
InsyaAllah aku akan tenang





No comments:

Post a Comment