Tuesday, August 5, 2014

Umrah Ramadhan & Syawal ~ Part 1

KLIA

Selfie sebelum masuk perut kapal terbang
Saya dan en. Suami,  Insyaallah akan berlepas ke Tanah Suci. Alhamdulillah dapat merasa akhir ramadhan & sambut syawal di sana.

Tiada perkataan yang boleh digambarkan hanya Allah s.w.t. sahaja tahu perasaan ini.
  
Boarding pass done


Visa umrah - valid 13 hari sahaja 



Group 24 Jul - 4 Ogos 2014 (Saudi Airlines)
Group umrah kali ni seramai 194 jemaah termasuk 5 Mutawwif (lebih kurang tour guide + pembimbing umrah).
Saya dan en. Suami dicide naik teksi saja ke KLIA (tak nak susahkan orang) terharu sebab mak usu dan pak usu offer untuk hantar ke KLIA. Alhamdulillah... Allah permudahkan satu urusan saya dan en. Suami.



Kapal terbang ni la yang saya dan en. Suami nak naik
Lagi bertambah terharu staff umrah (direct team) ada sekali menghantar saya dan en. Suami. Saya pun tak menjangka yang begitu ramai staff yang turun padang. Terima kasih semua.


Sebahagian staff yang sanggup datang menghantar saya dan en. Suami 





2 comments:

  1. Assalamualaikum.. salam kenal.. MasyaAllah.. beruntung Nye kan dpat ke sana.... sy baru pergi dengan Andalusia SV19 may 2014.. ni pun rasa rinduuuuu sgt kat sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...
      Alhamdulillah... Saya rasa bertuah sangat. Itupun saya ni salah seorang staff Andalusia..

      Delete